Post by weicildialanmett on Mar 8, 2022 12:35:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rocket League Sideswipe ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rocket League Sideswipe IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändligt allt ▞▞▞
▞▞▞ Rocket League Sideswipe 2022 version ▞▞▞
Jag har spelat RL i över 3 år nu. Det här spelet är roligt. Men efter att ha installerat en anpassad Rom på min telefon, hade jag haft darrhet och enorma fps-fall... vilket gör spelet ospelbart för mig. förväntade mig inte att spelet skulle fungera så här på en anpassad ROM (lineage OS 18.1). Så sorligt. verkar som att avinstallera det .. skulle vara ett mycket föredraget alternativ
Bästa mobilspelet ute, helt enkelt. Det har sina brister men det är ett extremt gediget spel som ger en rolig upplevelse samtidigt som man inte försöker pressa varenda krona ur dig som den kan få. Det är så bra som mobilspel kan vara 2021 och jag respekterar den ansträngning laget lagt ner på att skapa det här spelet. Oavsett om du spelar rocket league eller inte kommer du att njuta av det här spelet och inte ångra dig över att spendera tid på det. Men som jag sa, den har några veck men de kommer att fixas med tiden.
Spelet är ibland roligt, tills du insåg att 1v1-spelläget är precis samma strategi 90% av tiden, det finns ett visst sätt att vinna för det mesta och att få mål på 1v1 är för lätt eftersom målet är förkortat, detta betyder dåligt . Det finns inte heller något sätt att inte slå bollen som rullar på dig förutom att hoppa över den, och att göra det kommer att göra ditt mål sårbart och den strategin utnyttjas så illa, det finns mycket begränsade sätt som du kan göra här och när bollen väl går in du förlorade omedelbart
Girl Cafe Gun অ্যাকশন cjx
Det är roligt men behöver bättre grafik. Jag gillar det och älskar det men önskar att det inte ser dåligt ut med grafiken. Det får det att se tomt ut. Men totalt sett är det här spelet bra, jag älskar de enastående funktionerna i det och hur de ger dig möjligheten att kunna spela med andra. Skulle rekommendera nu men behöver bättre grafik.
Jag vet inte om det är min typ av telefon eller inte men om jag är ansluten till wifi eller data släpar mitt spel alltid när jag försöker göra mål och ibland kommer bollen att gå in i deras mål, sedan helt teleportera in i mitt mål, Övrigt gånger timern kommer att starta vid 3, Frys sedan fortsätta med bollen i mitt mål. Vänligen åtgärda det här problemet eftersom det gör spelet ospelbart.
Förväntade mig inte mycket av spelet men det här är ett riktigt roligt spel. Det är utmanande och konkurrenskraftigt och det är det jag älskar. Jag älskar också att det inte finns några annonser, snälla håll det så det här är ett riktigt bra spel och vi behöver inte annonser som förstör spelet. Kom ut med fler lägen och sånt men just nu tror jag att detta är det bästa gratisspelet på Playstore och Apple Store!
Om du har ett ohälsosamt men roligt beroende för rocket league så är detta spelet för dig. Det är faktiskt mycket roligare än förväntat, så även om du inte riktigt tror på det så är det bara att prova det, kanske du kommer att gilla det. Personligen har jag älskat det här spelet under de par månader jag har haft det. Mycket annorlunda riktning för psyonix att gå men det är rätt steg, ett mobilspel? Så klart! Såg inte ens ett så bra spel komma
Skräpspel
En mycket fin återgivning av Rocket League för mobil. Men det finns just nu ENORMA problem med lag och ping med motståndare, vilket hindrar mig från att ha fem stjärnor. Varannan match förlorar jag på grund av att motståndaren har en dålig anslutning och misslyckas över hela kartan, och skickar bollen i mitt mål innan jag ens kan röra den. De har eftersläpningskompensation, men från mina tester gör det i princip ingenting. Åtgärda fördröjningsproblemen och gör nätkoden mer stabil, och det här spelet kommer att vara 5-stjärnigt värdigt.
Matchmaking är hemskt, man kan vara i plat och ha lagkamrater i silver och brons. Touchkontrollerna är fruktansvärda, du kommer att sikta rätt och din bil hoppar rakt upp och låter din fiende komma i mål. Sammantaget är det ett bra spel, men det är verkligen irriterande hur rankade spel är nuförtiden. Du får ständigt dåliga lagkamrater som är helt nya i spelet medan du mot folk som uppenbarligen är i högre rang än du.
Fantastiskt spel, riktigt roligt att spela men bör implementeras några saker som: 1. Luftrulle ska läggas på en annan knapp eftersom det är för svårt att använda det om du inte spelar med en kontroller. 2. Nya kartor och om möjligt något större för 2s eftersom det bara är kaos. 3. En knapp för att samarbeta med dina slumpmässiga lagkamrater efter att matchen är avslutad 4. Statistik som k/d , assists, vinst ration Hoppas jag kanske får se de som kommer upp i de nya uppdateringarna och grattis till personalen de gjorde en fantastisk jobb. ❤️❤️
Ärligt talat, som en raketligaspelare som har spelat väldigt länge (på och av) är det verkligen uppfriskande att se en ny version av spelet. Låt inte det faktum att det är ett mobilspel lura dig att tro att det är värre för Gud, jag har haft så roligt att spela. Den har anständiga pekkontroller och allt känns mycket mer flytande, kan du inte slå ett takskott i RL? En tårta här. Så roligt och jag kommer att spela det här ett gäng
Kommer inte förbi tutorial innan spelet crashar. Testat 10 gånger samma sak varje gång
Superkul, ingen lön att spela, du tjänar valutan genom utmaningarna och du kan spela med vänner. 10/10 skulle rekommendera... Den enda nackdelen är att det är för beroendeframkallande.
Möjligheten att ansluta en handkontroll till din telefon och fortfarande spela den gör det orättvist eftersom personer med anslutna kontroller får snabbare rörelser också att det tar så lång tid för spelet att sluta när tiden är ute. Jag förlorade precis 5 spel när det var oavgjort eftersom det tog så lång tid att avsluta omgången.
Bra spel på mobilen! Trodde aldrig att jag skulle se det här spelet komma till mobilen men de har gjort ett bra jobb! Det enda problemet är efter 2 veckors spelande, servrarna börjar verkligen släpa men förutom det går spelet smidigt.
Jag gillar det här spelet för det är enklare än en vanlig raketliga
Dålig matchmaking i allmänhet. Du går också mot bots i rankade och på något sätt släpar det fortfarande en ton. Oacceptabel mängd lagg som gör att du förlorar hälften av tiden. Rekommendera inte att du spelar det här spelet i dess nuvarande tillstånd.
Roligt spel, men här är vad som behöver förbättras: fördröjningen jag får i vissa spel. Denna fördröjning får mig att teleportera till en annan plats. Det här är vad jag menar med det här: Ena stunden spelar jag och försöker göra mål, sedan i nästa flyttar kameran mig till andra sidan, sedan får jag poäng, utan att ens kunna prova någonting. Fixa detta och detta kommer att gå till en 5
Det här spelet är fenomenalt, snabbt matchmaking, enkelt partysystem och överlag en rolig bitstorlek av RL. Det enda uppenbara problemet just nu är implementeringen av Controller-stöd. Fördelen med att använda en kontroller är helt enkelt för stor, det skulle vara bra om Touch- och Controller-spelare hade separat matchmaking, men det är bara inte fallet. Vänligen ta upp detta!
Orealistiskt, inte för att dess flygande bilar, utan för att vinklarna inte är vettiga.Jag slår bollen rakt upp men spelet får bollen att flyga mot mitt mål med ljusets hastighet, och när motståndaren redan dubbelhoppade, hoppar de på något sätt fortfarande igen för att stoppa mitt skott, jag rekommenderar inte det här spelet.
Kul spel att spela med kompisar och rekomenderar till 100%
Spelet är väldigt roligt. Men jag upplever väldigt frekventa krascher, även mitt i en match. Oavsett online eller offline mot bots. Kommer bara att klippa tillbaka till startskärmen utan något felmeddelande eller någon varning. Jag kör en Pixel 6 Pro med den senaste versionen av Android 12, som referens. Jag kommer att uppdatera detta betyg om/när detta åtgärdas. Uppdatering: Snabbt svar från utvecklaren 👍 Jag älskar att se det. Tack!
Jag hoppas att allt jag får i det här spelet kan använda i spelet på konsol. Det har varit trevligt.
Ett av de bästa mobilspelen som någonsin gjorts. Ingen lön för att vinna, helt gratis och superkul
Telefonen vibrerar konstant även snabb haptisk feedback är avstängd.OnePlus 8
Mängden lagg i detta spel är galen. Spelar ingen roll om jag använder 5G eller wifi. Jag vet att problemet inte är jag, jag har testat mina hastigheter med och utan spelet och det är spelets fel att det släpar så mycket
Idén är fantastisk, utförandet är också en ganska bra upplevelse! Lite feedback efter att ha spelat det i (endast) 3 dagar. 1) Det första jag direkt märkte var hur lätt det var att göra mål, men svårare att försvara. Jag vet inte om mina preferenser skulle vara ett lite större fält, eller ett lite mindre mål. 2) Det var svårt för mig att ta reda på hur jag ändrade mina snabbchattalternativ. 3) Det irriterar mig att bilen tippar uppåt med den virtuella D-padden.
njöt av livet i det här spelet. nu kommer inte spelet att laddas och det har gått ungefär en vecka nu, inte säker på varför, kommer inte att klara den första ramen i laddningen. väntar bara på att uppdateringen ska fixas
Dåligt spel 🖕
Känns som Rocket League.Mekaniken är lätt att lära sig och fantastisk. Rankingsystemet är mycket bättre än vanliga Rocket League enligt mig. Matcher tar inte mer än 2-4 minuter så definitivt en bra tidsdödare. Bra spel hittills, jag kan bara inte vänta på fler anpassningsalternativ och fler cross-over-utmaningar/objekt mellan det vanliga spelet och Sideswipe. Totalt 10/10
Riktigt bra spel, det är roligt och precis som den riktiga raketligan
Det här är ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Detta spel är bra för med ett episk spelkonto eller inte! Om du inte spelar med ett episkt spelkonto kan du inte spela online köp, du kan spela offline med robot! Jag rekommenderar starkt detta spel till alla!! Ha så kul!Spelet är bra, men släpar varje gång jag kommer i närheten av bollen, vilket slutar med att jag skruvar över mina spel hela tiden, det är också en fördröjning i mina kontroller men förtjänar fortfarande 5 stjärnor
Det finns tyvärr ingen rapportfunktion i spelet, så jag har fastnat i att behöva komma hit för att få hjälp förhoppningsvis. Där behöver servrar DÅLIGT hjälp, jag har haft för många matcher där bollen plötsligt teleporterar och sedan görs ett mål, från mig eller motståndarspelaren. Detta kommer nästan garanterat att hända varje match nu och jag kan inte längre frustrera mig själv när jag spelar det här spelet. Det är inte heller ett anslutningsproblem, eftersom jag kör på bra internet.
Spelet är bra, väldigt bra för ett mobilspel kan man säga. Men mitt problem är de problem jag har när jag loggar in på mitt epos. Jag skulle logga in normalt och det skulle fungera bra, men när jag försöker logga in från spelet ger det mig massor av ursäkter om varför det inte kunde logga in mig. Jag har försökt sedan i går kväll.
Rocket League Sideswipe სპორტი nmss
Jag gillar det slot men det mest irriterande är att jag loggar in på min PS4 så att jag kan koppla den till min PS4 men mer senare loggar den ut dig så då måste du göra om allt inklusive ditt lösenord och e-post. Jag är verkligen på väg att sluta spela detta om du inte fixar det.
Älskar spelet, roligt och ett bra sätt att spendera tid på. Men det finns ett litet problem, det borde finnas olika kategorier för controller-spelare och mobilspelare, det är så att det finns en rättvis matchup. Om du överväger den här idén kan du länka raden för controller och mobil så oavsett vilken sida av saker du vinner på kan du spela i samma rang om du också vill men jag känner att det här inte är 100% nödvändigt men första idén är. Tack för att du gjorde detta till verklighet.
Jag är övertygad om att ni får spelet att släpa varje gång det blir en vinst för att hindra mig från att nå en högre rang. En spelfördröjning och jag vinner den. Och sedan ett spel jag laggar och det är då jag tappar det. Det är fram och tillbaka så det finns inget sätt att det här kan vara en slump. Jag kommer tillbaka igen för att recensera spelet och jag vet att det är nytt men kan ni snälla fixa denna fördröjning. Då ska jag ge den 5 stjärna. Spelet är så laggy ibland. Ibland kan du spela det normalt och sedan nästa spel är det väldigt laggigt. Fixa snälla
Det faktum att man kan göra mål på mål i 1v1 utan något annat än boost-knappen visar bristen på eftertanke i den planen. Sätt målet på samma höjd som i 2v2 och jag är ganska säker på att spelet kommer att få fler dueller. Just nu handlar det bara om vem som får bollen när motståndarbilen vänder i motsatt riktning mot där pinnen pekar mot.
Oftast fungerar det utmärkt, men ibland är det bokstavligen ospelbart. Matchen blir väldigt hackig och allt teleporteras runt planen. Jag vet inte om det är ett anslutningsproblem på min sida eller spelservrarna. 4-5 stjärnor när det fungerar som det är tänkt, men väldigt jobbigt och frustrerande när det inte gör det.